2010. március 30., kedd

Rob Budapesten - sorry a friss hiány miatt:)

Sziasztok!:)
Mint olvashattátok, pesti vagyok, s már majdnem 20 éves, úgyhogy ez maga után vonja azt: ha Robert Pattinson Magyaro.-n van -és ugyebár itt van - Leia nem nyugszik, míg be nem zsebel jó fotót vagy autogrammot (és felébredek és bilibe lóg a kezem tudomxDxD), szóval sok helyen vagyok, csak itthon nem....:DxD


Szóval, a helyzet úgy áll, jelenleg a forgatásra járkálok ki -legalábbis vasárnap óta , illetve egy úgynevezett iskolát is be kell közben iktatnom (fene egye meg nem?:P), úgyhogy gépközelben addig vagyok, míg képeket töltök fel Robról vagy valami mást:P

Eddig hétfőn voltam a legközelebb Robhoz, ami 2 métert jelent kb- a mercije egyik oldalán álltam és néztem, miközben ő a másik oldalon beszállt, és elment, illetve mikor ki-be rohangált az egyik kapuban:)! ITT  van némi beszámoló a hétfői forgatásról, arról, hogy boldog ugyanakkor csalódott is vagyok kicsit (aminek nem kéne lennem tudom...:( )

Szóval nézzétek el nekem, hpgy az előző gyors friss után, hát most legalább ápril 9.-ig nem lesz->addig 1millió %, hogy lesz Rob és forgat, sőt, elképzelhető, hogy 11.-ig marad-forgat...

De utána majd gyertek, igyekszem felzárkózni:)
sok puszi, Leia
u.i.: addig táplálkozzatok pl a Fókuszból, nagyon viccs vagyoki benne..xD

1 megjegyzés:

  1. Szia!

    Vár rád valami nálam. :)

    Üdv: Stigu
    http://stigabiga.blogspot.com/

    VálaszTörlés